購買須知

冷凍室的星級標註

根據ISO的標準,雪櫃上如標註了,表示冷凍室內每個角落都經常可達到-18℃的低溫,令食物中的細菌和酵素停止繁殖和活動,食物一般可儲存達3個月。如標註為,則表示除上述外,更具急凍能力,可在24小時內,將特定份量的食物由室溫急凍至-18℃。

食物保鮮溫度一覽
類別保鮮溫度貯存位置
鮮魚 -1℃至2℃ 冰溫室
0℃至1℃
鮮肉 (小塊或碎肉) 不高於2℃
鮮肉 (大件) 不高於3℃
家禽 不高於4℃ 冰溫室、冷藏室
半生熟肉食
已煮熟餸菜 不高於4℃ 冰溫室、冷藏室
新鮮蛋糕
忌廉芝士 -1℃至2℃ 冰溫室
鮮奶 0℃至2℃
軟芝士
牛奶、乳酪、乳製品 0℃至4℃ 冰溫室、冷藏室
煉奶 2℃至4℃
淡奶
人造(植物)牛油 0℃至2℃ 冰溫室、冷藏室
牛油 1℃至6℃
橄欖油 2℃至5℃
蔬果 0℃至10℃ 冷藏室(以保鮮袋包裏)、蔬果室

購買須知

第1步:
量度清楚擺放空間,以免購買後發覺唔啱用。

第2步:
有些人鍾意將雪櫃變成貨倉,有家庭鍾意一個星期才買一次餸,到底幾大容量才適合自己用,要考慮清楚。

第3步:
內籠空間都好重要,雪櫃容量相若,但可能放多少少食物就滿,或者放唔落1.25公升汽水,所以要量度清楚內籠間格。

第4步:
揀埋外殼顏色及是否容易清潔,性能同價錢當然係重要考慮因素;有此人會專揀用日本機或歐洲機。

保養須知

門常關:
勿亂打開雪櫃,不僅因為耗電,還會令冷空氣留失,影響食物冷藏效果。

膠邊要檢查:
雪櫃門嘅膠邊會老化變硬,令櫃門唔貼,一樣影響冷藏效果,故要多檢查,變壞時要更換。

除異味:
不但要經常清潔,還要買吸味劑或吸味果,或切幾個檸檬放在雪櫃中辟味。

勿將食物凍藏太耐:
勿以為雪櫃是夾萬,食物可以冷藏一頭半個月都無問題,其實食物只可以存放在雪櫃一星期左右 (急凍食物除外),皆因有些細菌在低溫都能生存,因此放得太耐就唔好食用,以免食物中毒。